Jesień na scrapowo

Jesień, jesień

      Jak to jesień, wieczory się dłużą, a dni szybko uciekają. Dzisiaj korzystając z dnia wolnego natknęłam się na wyzwanie aktualnej pory roku. Jeden z odwiedzanych przeze mnie blogów http://blog.na-strychu.pl/2016/10/wymiana-atc/ wystartował z nowym wyzwaniem, któro nawiasem mówiąc popchnęło mnie do utworzenia własnego bloga :)

W odpowiedzi na wyzwanie powstały ciekawe ATC, które przedstawiam Wam poniżej, krok po kroku opisując użyte produkty i narzędzia. Miłego oglądania :)

narzędzia;


precyzyjne nożyczki, klej Aleene's "Original Tacky Glue", dwustronna taśma 6mm, pęseta oraz kostki 3D (dystansujące) 1 mm i 3 mm, a także brakujący na zdjęciu hot glue (klej na gorąco 
w pistolecie).

Na końcu posta dodałam linki do produktów dostępnych na stronie organizatora wyzwania czyli http://sklepik.na-strychu.pl/

ATC nr 1

przygotowałam sobie wycięte elementy z papieru i dodatki



użyłam taśmy dwustronnej oraz kosteczek 3D, a oto efekt końcowy

 
    

ATC nr 2


efekt:



ATC nr 3




ATC nr 3




A oto wszystkie ATC dzisiejszych wypocin. Mam nadzieje, że przypadły Wam do gustu.


 Jeszcze zgłosić się do wyzwania i pewnie jeszcze stworzę dzisiaj jakąś kartę świąteczną :) 


Buziaki i do następnego... posta :D


Linki do wybranych produktów:


Pracę zgłaszam na wyzwanie:



Komentarze

  1. O pięknie, gratuluję odważnego kroku i życzę powodzenia. Dziękuję też za udział w wyzwaniu i zapraszam do realnej wymianki :) Pozdrawiam, Kraftszopa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty