Album dla noworodka cz.I oraz wyniki wymiany ATC Na Strychu

Hej kochani!

Jakiś czas mnie nie było, ale wiadomo jest to blog scrapowy, czyli jak powstanie dzieło dopiero się odzywam :)

Dzisiaj mam dla Was dwa tematy do obejrzenia. Z obu jestem bardzo zadowolona i aż mnie radość rozpiera, ze mogę się z Wami nimi podzielić. Tak więc nie przedłużając sami popatrzcie. 


ALBUM DLA NOWORODKA.

Biorąc pod uwagę, że inspiracją do powstania był filmik na YouTube okazja sama się znalazła. Moja siostra w niedługim czasie spodziewa się dzidziusia więc mam nadzieje, że ten album przypadnie jej do gustu.




Ciężko było mi się zdecydować jedynie na różowy kolor (gdyż ma być to mała księżniczka, osobiście liczę jednak na kawalera), więc pomieszałam i połączyłam ze sobą wszystkie kolory z 

Zestawu papierów 15x15 - Prima - Heaven Sent

który możecie znaleźć tu:





Album składa się z dziesięciu białych kart bazowych, pomiędzy które włożyłam białe i beżowe karty papieru ozdobnego o gramaturze 200. (Jak tylko skończę ozdabianie to napewno zrobię więcej zdjęć)







Tył ostatniej karty ozdobiłam papierem w neutralnym wzorze, tak by ślady użytkowania nadały mu jedynie więcej wyrazistości :)



Na ten moment album wymaga ode mnie skupienia i dobrania dodatków oraz przygotowania miejsc na zdjęcie maluszka.

P.S. zapomniałabym podać, że album ma wymiary ok. 15 cm x 21 cm i można go znaleźć tu:


***********************************

Natomiast drugim tematem jakim muszę się z Wami podzielić są wyniki wyzwania i wymianki ATC z bolga sklepu Na Strychu


Otóż wyzwania nie wygrałam, ale i tak czuję się wyróżniona i bardzo zadowolona z udziału w wyzwaniu oraz z przysłanych do mnie wymiankowych ATC :) 

A oto co znalazłam w paczce


Każdej autorce jesiennego ATC bardzo gratuluję i dziękuję za udział, dzięki czemu mogłam dostać tak pięknie prace, które linkuję poniżej:



JOLA J.



 Gratuluję i dziękuję za wspaniałe emocje i inspiracje.

Buziaki *









Komentarze

  1. Cieszę się, że moja dynia znalazła nowy dom! Mam nadzieję, że nacieszy oczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Też się cieszę, że moje maleństwo znalazło taki fajny domek :)
    Bardzo uroczy ten album.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty