#10 Kartka świąteczna - Hohoho Święta

Czując klimat zbliżających się świąt postanowiłam powoli robić zaopatrzenie w świąteczne przydasie i własnoręcznie wykonane prezenty, które być może pójdą w Polskę lub w świat...



Przygotowałam dla Was skrócony kurs z czego zrobić kartkę w bardzo świątecznym klimacie.

Oto użyte przeze mnie produkty i narzędzia:
Oprócz kleju Tacky Glue użyłam kosteczek dystansujących, kleju na gorąco oraz odrobinę brokatu czerwonego i srebrnego, a także perełek i kryształków samoprzylepnych.

Przygotowałam sobie serwetkę śnieżynkę z wykrojnika i tekturkę w kształcie małych liści bluszczu. Dodatkowo miałam w zapasie sztuczny bluszcz których liście potraktowałam białym Gesso i srebrnym brokatem co zobaczycie na następnych zdjęciach.

Papier firmy 13arts dostępny jest tu:

Po przyklejeniu obrazków na gorący klej i kosteczki dystansujące pozostało jedynie dodać resztę ozdób.

Tym razem się postarałam i finalne zdjęcia zrobiłam na złotym tle by wydobyć z kartki jeszcze więcej świątecznego klimatu i blasku.



Dziękuję za poświęcony czas, oby ta kartka zainspirowała Was świątecznie. 

Dodatkowo kartkę zgłaszam na wyzwanie:



oraz

III   Hello Scrap







Komentarze

Popularne posty