Album z okazji Chrztu dla dziewczynki

Dobry wieczór :)

Dziś chciałabym Wam pokazać mój pomysł na album
dla dziewczynki. Album powstał na bazie Bazyl, który można 
kupić w sklepie Eko-scrapbooking, a ozdobiłam go kolekcją Lemoncraft
"Tylko mnie Kochaj" (z małymi uzupełnieniami z "Maleńkie cuda").

Na okładce możecie zobaczyć tekturki z I Kropki
oraz kwiaty z WOC.
















Album zrobiłam jako prezent z okazji Chrztu dla mojej chrześnicy Jagódki :)
Mam nadzieje, że po uzupełnieniu będzie kiedyś dla niej wspaniałą pamiątką z dzieciństwa.


Album zgłaszam na wyzwanie 


W ramach bonusu mam dla Was filmik do obejrzenia na moim fanpajdżu na FB.
Kliknijcie TUTAJ i miłego oglądania :)

Dziękuję za komentarze :)
Trzymajcie się i miłego wieczoru.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty