Męska kartka - retro 40-tka

Hej kochani!

Nie zapomniałam o Was i tak, pamiętam, że mam bloga, dla którego
niestety ostatnio nie miałam czasu z powodów zawodowych.
Tak już jest w rachunkowości, że trzy terminy w miesiącu są bezwzględne,
tą pomiędzy 18-tym a 25-tym posty pojawiają się tak rzadko.

Ale... dzisiaj przychodzę do Was 
ze specjalną kartką urodzinową dla "Szefa" z okazji jego 
czterdziestych urodzin. Niech mu się wiedzie :)










Kartkę zgłaszam na wyzwania:




oraz

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za pozostawienie komentarza :*

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się kompozycja i nastrojowość tej kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Bardzo podoba mi się kompozycja. Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, męska kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty