#150 Świąteczna kartka z pejzażem

Kolejna dzisiejsza kartka
jest tradycyjnego kształtu, jednak nietradycyjnie zdobiona.




Bardzo chciałam wykorzystać tą tekturkę:

Jednak długo szukałam pomysłu jak ją ozdobić lub jak jej użyć jako ozdoby.
Mój pierwszy pomysł zakładał zrobienie shakerboxa (bo wszyscy teraz robią i sama też chciałam spróbować), jednak wszystkie brokaty, cekiny i kryształki schowałyby się pod budynkami.

Kolejny pomysł to użycie jej bez jakiegolowiek ozdabiania, bo bombka jest tak cudnie zdobiona
i bogata w detale, że wystarczy przywiązać kokardkę i wieszać na choinkę.

Jak przystało na mnie, musiałam coś dodać od siebie,
żeby było wiadomo, że jednak pracę wykonałam, że włożyłam coś od siebie 
i stało się to niepowtarzalne ;)


Tak oto załapałam farbki plakatowe i dziubdziałam :D
 



Kartkę zgłaszam na wyzwania



Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Komentarze

  1. Prześliczna kartka, kolorowa i bardzo radosna!dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny

    OdpowiedzUsuń
  2. soczysta - dziękuję za wspólną zabawę z Manuną - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu MANUNY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka a tekturka wspaniale ozdobiona :) Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna - i jak pięknie pokolorowana tekturka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tekturka jest cudownie ozdobiona <3 Dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty