Pomysł na prezent - shabby ramka ze zdjęciem

Hej hej.
Dzisiejszy post będzie oderwaniem od Świąt Bożego Narodzenia
oraz Wszystkich Świętych, czy (zagranicznego) Halloween.

A ponieważ pogoda dzisiaj też wcale nie podniosła 
na duchu i nie pozwoliła w pełni obchodzić świąt,
postanowiłam poprawić sobie i Wam humor 
odrobiną koloru.



Shabby ramka ze zdjęciem, wykonana w ramach prezentu imieninowego.
W dodatku miałam okazję użyć najnowszą kolekcję 
od Lemoncraft "Violet Silence", którą udało mi się wygrać
w przedpremierowym konkursie <3




W pracy możecie też znaleźć tekturki I Kropki - moje ulubione
dekory "Bloom".
Miłego oglądania :)













Ramkę zgłaszam na wyzwania


oraz

Dziękuję za Wasze komentarze i zapraszam ponownie :*

Komentarze

  1. Przepiękną rameczkę zrobiłaś,
    świetnie to wszystko skomponowałaś!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. fiolet mnie zawsze intryguje - pewnie temu, że według mnie jest trudnym kolorem w scrapbookingu - zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty