#145 Przestrzenna kartka świąteczna - Koperta "3D"

Hej kochani

dziś mam dla Was kartkę świąteczną w nietypowym kształcie
otwartej koperty 3D.


Kartka-koperta powstała na bazie papierów "Gwiazdka z nieba"
Galerii Papieru

Jest to jedna z moich pierwszych świątecznych prac, które już powoli się tworzą,
a święta już tuż tuż.


Pracę zgłaszam na wyzwania

Filigranki - Bingo (moja linia: tekturka, czerwony, koronka)

I Like Challenges - z Galerią Papieru



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słówko ;)

Komentarze

  1. świetna kartka, bardzo podoba mi się forma koperty 3D - nie wiem czy to odkrycie, ale ja osobiście jeszcze takiej nie widziałam :D dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pomysł na kształt kartki znalazłam na instagramie, na "Białoruskim" profilu <3 obecnie podobne bazy można już znaleźć w "Rzeczy z Papieru" na fb :) może niedługo zrobię kursik DIY ;)

      Usuń
  2. Pełna ciepła i świątecznego klimatu praca :) Nietypowy kształt, to prawda, podoba mi się :) Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i taka bogata :) Dziękujemy za udział w Potyczkach CoraLovych

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Coral4u :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty