#236 Czekoladownik w stylu POP

Dziś mam dla Was czekoladownik w nietypowym dla mnie stylu POP.

Definicję stylu POP znajdziecie np. na blogu sklepu Artimeno, a brzmi ona tak:
"Styl Pop – charakteryzuje się użyciem mocnych kolorów, wyraźnych kształtów, z metalowymi dodatkami (np. brads'y, nity, ramki, guziki, itp.). Używamy symboli."











Czekoladownik powstał na bazie kraftowej od GoatBox. Znajdziecie na nim tektrukę od I Kropki. papiery AltairArt z kolekcji "Sunrise", maskę od Agaterii
oraz dodatki w postaci naklejek od Piątek Trzynastego oraz stemple, które wygrałam w rozdaniu AALL & Create na instagramie :) stemple zaprojektowane zostały przez Aidę Domisiewicz.




Mam nadzieję, że mój eksperyment z nowym stylem przypadł Wam do gustu :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty